torsdag 4. desember 2014

0 Limited edition kaffe fra Nespresso

Vi har kjøpt oss en kaffemaskin fra Nespresso. Det vil si, vi kjøpte den i fjor. Den er flittig brukt :) Men en ulempe med den var at man måtte bestille kaffe på nett, og måtte til Oslo for å kunne gå i butikk for å kjøpe kapslene. Det var helt til jeg plutselig oppdaget på instagram, at Nespresso har startet en popup-store på Strømmen storsenter :) Det er godt å ha muligheten til å handle i butikk og ikke bare på nett.

Så sist jeg var på Strømmen, måtte jeg lete opp Nespresso og kjøpe litt kaffe ;) Der fikk jeg god hjelp til å finne kaffen jeg ville ha, og tips basert på hva jeg har kjøpt tidligere. Jeg kjøpte de nye limited edition kaffevariantene de har nå. Tenkte at de kanskje ville passe godt nå som det snart er jul.


Den ene varianten er "Apple Crumble", som jeg forbinder med jul. 1.søndag i advent smakte jeg på kaffen, og jeg ble positivt overrasket. For å være helt ærlig så var jeg litt usikker på hvordan kaffe med eple skulle smake, men det var ganske godt. Det var en mild og god smak av eple.


Noen som har smakt?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar