søndag 14. april 2013

0 Nye prosjekter på gang

Nå som det er lysere ute og varmere tider nærmer seg, er det akkurat som at det er et tiltak å ta opp strikketøyet. Inspirasjonen har blitt litt borte. Men jeg har derimot fått lyst til å prøve noe nytt. 

Med to små jenter i hus, som begge har fått langt hår, er det moro å kunne pynte dem litt. Det enkleste er da å bruke hårspenner. Det som er dumt med dem er at de stadig blir borte. Så det må stadig kjøpes nye. Jeg har kjøpt billige hårspenner i ulike butikker, men også noen litt mer spesielle, som ikke alle andre har, på nettet. I julekalenderen sin fikk de hårspenner jeg hadde hos Dukkemor. De hårspennene har vært veldig populære og mye i bruk :) 

Nå har jeg fått lyst til å lage sånne hårspenner selv, så nå har jeg vært på nett og kikket etter inspirasjon og muligheter for å kjøpe utstyr. Foreløpig har jeg kjøpt selve hårspennene og noe pynt. Mangler litt stoff, bånd og lim. Så nå er det bare å vente på at de kommer i posten og sette i gang med produksjonen :) 

Bildet er hentet fra ebay
Resultatet kommer helt sikkert til å dukke opp på bloggen om litt :) kanskje kan det bli en giveaway av det også? 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar